Verkkosivut - Mainostoimisto Selekti
Verkkosivut - Mainostoimisto Selekti

Laadukkaat verkkosivut palvelevat kävijää

Hyvin toteutettua verkkopalvelua on miellyttävä selata niin mobiililaitteella kuin tietokoneellakin.

Nykyaikaiset ja käyttäjäystävälliset verkkosivut tukevat yrityksesi brändiä ja liiketoimintaa. Laadukkaasti toteutettu sivusto palvelee kävijää, tarjoaa lisäarvoa tai ratkaisun ongelmaan ja luo positiivisia mielikuvia.

Tämän päivän nettisivuissa korostuvat helppokäyttöisyys ja selkeys. Verkkopalvelu on se yrityksesi oma media, johon ohjataan kävijöitä muilta digitaalisilta kanavilta, mm. somesta tai hakumainonnasta. Jos verkkosivujen käyttäjäkokemus on huono, kävijä turhautuu nopeasti ja siirtyy kilpailijan palveluun. Tällöin kävijän sivuille saamiseen käytetyt resurssit ovat menneet hukkaan.

Nettisivujen käytettävyys kuntoon, laitteella kuin laitteella

Hyvin toteutettua verkkopalvelua on miellyttävä selata niin mobiililaitteella kuin tietokoneellakin. Responsiiviset verkkosivut mukautuvat automaattisesti käytössä olevan laitteen näytön koon mukaan. Responsiivisuus on toteuttamissamme nettisivuissa itsestäänselvyys, mutta huomioimme toteutuksessa myös mobiilikäyttäjien motiivit ja käyttökokemuksen. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että mobiililaitteiden käyttäjille painotetaan yhteystietoja enemmän kuin desktop-käyttäjille.

Laadukas sisältö löydetään

Laadukas sisältö on yhä tärkeämpää, jotta sivusto löytyy hakukoneista. Hyvin tehty sisältö on runsasta ja asiantuntevaa, ja se tarjoaa vastauksen käyttäjän kysymykseen. Laadukasta sisältöä myös jaetaan ja sen pariin palataan uudestaan. Sivuston käyttö tulee olla helppoa myös ylläpitäjälle. Kun julkaisujärjestelmää on helppo käyttää, myös sisällön tuottamiseen ryhtyy mielellään.

WordPress julkaisujärjestelmänä

Suosimme verkkosivujen toteutuksessa avoimeen lähdekoodiin perustuvaa WordPress-julkaisujärjestelmää, joka on yksi maailman suosituimmista julkaisujärjestelmistä.

Verkkosivujen mittaaminen ja analytiikka

Nettisivuille voidaan asentaa tavoitteiden mukaisia mittareita, ja niiden tarjoaman tiedon perusteella kehittää sivustoa. Google Analytics on ilmainen, mutta tehokas työkalu sivuston mittaamiseen. Kävijämäärien lisäksi sivuilla voidaan mitata esimerkiksi kuinka moni henkilö lähetti liidisivun yhteydenottolomakkeen, rullasi sivuston alareunassa oleviin yhteystietoihin asti tai katseli upotettua Youtube-videota. Erillisillä lämpökarttapalveluilla voidaan tutkia kävijän hiirenliikkeitä ja klikkauksia, ja näin havaita sivuilla olevia mahdollisia puutteita.

Olivatpa työkalut ja mittarit mitkä tahansa, niiden tarkoitus on tuottaa dataa, jonka avulla sivustoa voi kehittää täyttämään entistä paremmin sille asetetut tehtävät.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko yhteistyöstä kanssamme, etsitkö kumppania verkkosivuprojektiin? Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä. Käydään yhdessä läpi yrityksesi tarpeet ja millainen toteutus tavoitteisiisi sopii.

 

Jätä yhteydenottopyyntö