Selekti Inbound
Selekti Inbound

Liidien hankinta

Tarjoamalla apua ja lisäarvoa tuottavaa sisältöä, saadaan henkilö etenemään hänen ostopolullaan.

Markkinoinnin tehtävä on tuottaa liidejä myynnillesi. Inbound-markkinoinnin avulla saavutetut liidit ovat poikkeuksellisen laadukkaita, koska nämä henkilöt ovat perehtyneet ja osoittaneet kiinnostuksensa aiheeseen.

Viimeistään tässä vaiheessa myynnin ja markkinoinnin yhteistyö tiivistyy. Tavoite (ja myyntiputki) on yhteinen. On siis tärkeää, että myös myyntitiimisi sitoutuu inbound-investointiisi.

Selekti Inbound - laskeutumissivut

Laskeutumissivut ja toimintakehoitteet

Perussisällön lisäksi sivustolle suunnitellaan laskeutumissivut jokaiselle kampanjalle ja konversiotarjoukselle erikseen.

Laskeutumissivujen ja toimintakehoitteiden avulla kävijää ohjataan kohti konversiota.

Selekti Inbound - Älykkäät sisällöt ja lomakkeet

Älykkäät sisällöt ja lomakkeet

Jos henkilö on jo päätynyt asiakkaaksenne, kannattaako hänelle näyttää ostopolun alkupään sisältöä, jossa ohjataan konversioon? HubSpot mahdollistaa räätälöidyn sisällön näyttämisen eri henkilöille.

Käyttäjäkokemusta voidaan parantaa myös älykkäiden lomakkeiden avulla. Jos henkilö on jo aiemmin kertonut oman nimensä, ei sitä ole tarpeen enää kysyä tulevilla lomakkeilla.

Selekti Inbound - chat ja chatbot

Live-chat ja chatbotit

Chat on helppo tapa tarjota asiakaspalvelua juuri sivustolla ja aiheen parissa olevalle henkilölle.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että sivuillanne liikkuu potentiaalisia ostajia myös toimistoajan ulkopuolella, jopa keskellä yötä. Chatbotin avulla voidaan tarjota vastauksia peruskysymyksiin, pyytää lisätietoa henkilön tarpeista ja ohjata tätä eteenpäin sivustolla.

Chatbotteja voidaan suunnitella erikseen jokaisen ostajapersoonan tai ratkaistavan ongelman mukaan.

Selekti Inbound - Lead Flows

Lead Flow

Lead flowt ovat sivustolla esiin ponnahtavia kehoitteita, joilla pyritään tarjoamaan lisäarvoa sivuilla liikkuvalle henkilölle. Tällaisia voivat olla esimerkiksi uusimpien blogiartikkelien tilaaminen sähköpostiin.

Selekti Inbound - Konversio-optimointi

Jatkuva konversio-optimointi

Seuraamme inbound-markkinoinnin toimivuutta jatkuvasti. Kun sisältöä ja sitä kautta liikennettä sivustolla alkaa muodostua lisää, kertyy dataa toimintakehoitteiden klikkauksista, konversioista ym. kävijän tekemistä toimista. Hyvin pian alamme huomata, mitkä toimenpiteet toimivat, ja mitkä eivät.

Tämän perusteella osaamme kehittää inbound-toimenpiteitä ja sivustoa, ja panostaa tekemistä niihin asioihin, jotka tuovat tuloksia.

Tutustu Selekti Inbound -palvelukokonaisuuksiin ja hinnoitteluun

Palvelumme räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaiseksi. Lopulliseen kokonaisuuteen vaikuttavat yrityksesi budjetti, tavoitteet ja kuinka tehokkaasti ne halutaan saavuttaa, sekä palveluun valittavat toimenpiteet.

Kootaan yhdessä sinun tavoitteisiin ja budjettiin sopiva kokonaisuus.

Katso palvelukokonaisuudet

Selekti on HubSpot-kumppani