Palvelumme

Näin autamme asiakkaitamme

Brändi

Brändin rakentaminen

Brändin rakentaminen on strateginen prosessi, jossa luodaan yritykselle, tuotteelle tai tuoteperheelle tunnistettava, mieleenpainuva ja arvoa tuottava identiteetti.

Brändi ei ole pelkästään logon suunnittelua, piirtämistä tai sloganin keksimistä. Se on kokonaisvaltainen matka, joka yhdistää liiketoimintastrategian, asiakkaiden kokonaisvaltaisen ymmärtämisen ja visuaalisen ilmaisun.

Brändin rakentamisella on merkitystä. Hyvällä brändillä yritykset pystyvät erottautumaan, kasvattamaan luottamusta, nostamaan yrityksen tai tuotteen arvoa sekä rakentamaan pitkäaikaisuutta. Brändin rakentamisesta hyötyvät kaikki olivat yritykset sitten uusia, kasvavia tai vakiintuneita.

Kohderyhmä

Kohderyhmän profilointi

Suunnittelemme yhdessä selkeät asiakaskuvaukset, jotka vastaavat kysymyksiin ”Kuka hän on?”, ”Mitä hän haluaa?” ja ”Miksi hän ostaa?”. Asiakaskuvaukset määrittävät kohdennetut viestit eri asiakasprofiileille ja saat selkeitä hyötyjä, kuten

  • Viestit osuvat – ei yleisiä viestejä kaikille
  • Mainokset halvempia & tehokkaampia
  • Tuote osuu tarpeeseen – myy paremmin
  • Vältät ns. ”vääriä” asiakkaita eli eivät kuulu kohderyhmääsi
  • Brändi puhuu suoraan juuri oikealle ihmiselle

Sisältö

Sävy ja viestintä

Oletko miettinyt, millä tavalla brändisi puhuu ja mitä se kertoo, missä ja miten?

Autamme yritystäsi äänensävyn ja viestintäsuunnittelun rakentamisessa. Selkeän viestinnän etuna on yhtenäinen tapa viestiä, parempi muistettavuus, väärinkäsitysten välttäminen ja kiinnostavuuden kasvaminen.

Toteutamme asiakkaidemme viestintää niin painettujen asiakaslehtien, vuosikertomusten, tiedotteiden, somen ja verkkosivujenkin muodossa.

Kanavat

Digitaalinen läsnäolo

Ovatko verkkosivusi ja -kauppasi ajan tasalla ja tiedätkö niiden tärkeyden?

Eikö aikasi riitä someprofiilien systemaattiseen ylläpitoon?

Tiesitkö, että yhtenäiset sähköpostipohjat tukevat brändiä ja varmistavat, että viestisi erottautuvat?

Suunnittelemme, toteutamme ja luomme aktiivisesti sisältöä yritysten verkkosivuille. Verkkosivut ovat brändisi käyntikortti. Toimivat ja visuaalisesti selkeät verkkosivut luovat uskottavuutta, luotettavuutta, parantavat näkyvyyttä ja ennen kaikkea myyvät enemmän. Jatkuva sisällöntuotanto viestii, että yritys on aktiivinen.  

Markkinointi

Ohjaa oikeaan suuntaan

Markkinoinnilla ja hakukoneoptimoinnilla voidaan ohjata potentiaalisia ostajia valittuihin kanaviin. Kohderyhmän profilointi auttaa myös markkinoinnin kohdentamisessa ja viestien suunnittelussa.

Analytiikka

Analysoi ja kehitä

Selekti Dashboard kerää kaiken merkittävän tiedon yhteen keskitettyyn paikkaan. Käytössäsi on oikea tieto oikeaan aikaan päätöstesi perusteena. Selekti Dashboardilla saat selkeitä hyötyjä, kuten

  • kerää analytiikkatiedon eri kanavista
  • analysoi tiedon – vain merkitsevä tieto ratkaisee
  • seuraa, miten yritys näkyy eri kanavissa (esim. brändimaininnat)
  • muistuttaa julkaisuiden tavoitettavuudesta yrityksen asettamien mittareiden/tavoitteiden pohjalta ja ohjaa toimintaa esim. automaattisilla somesisältöehdotuksilla
  • seuraa trenditietoa yrityksen liiketoiminnan näkökulmasta
  • seuraa kuluttajakäyttäytymisen muutoksia sekä kilpailijatietoa
  • valvoo julkaisuiden tavoitettavuutta – mikä toimii ja mikä ei
  • Yksinkertainen tapa tuottaa raportti esim. markkinointi- ja viestintätiimille sekä johtoryhmälle