Mainostoimisto Selektin punainen lanka tämän päivän viestijälle
Mainostoimisto Selekti

Katso mihin asioihin mielestämme tämän päivän viestinnässä tulee kiinnittää huomiota. Testaa samalla voisimmeko me paiskia töitä sinun brändisi menestyksen eteen.

Onko verkkosivusi optimoitu mobiililaitteille?

Responsiiviset verkkosivut

Mobiililaitteet ovat arkipäivää. Verkkosivujen liikenteessä mobiililaitteet ovat voineet jo ohittaa perinteiset tietokoneet. Nykyaikaiset verkkosivut skaalautuvat päätelaitteen näytön koon mukaisesti, mutta tärkeää on myös optimoida sisältö päätelaitteen mukaan; mitä mobiilikäyttäjä ensisijaisesti sivuiltasi etsii ja mikä häntä kiinnostaa.

Näkyvätkö sivusi Googlessa?

Hakukonenäkyvyys

Laadukkaasti toteutetut verkkosivut ja hyvin kirjoitettu sisältö parantavat sivujesi näkymistä hakutuloksissa. Sivujen näkyvyyttä voi tehostaa avainsanoihin perustuvalla Google-mainonnalla. Google-mainonta tuo tehokkaasti kävijöitä sivuille myös lyhytaikaisten kampanjoiden tukena. Voit määritellä päiväbudjetin itse, vain klikkaukset maksavat.

Onko suunnitelmallinen läsnäolo sosiaalisessa mediassa osa toimintaanne?

Sosiaalinen media

Ihmisten arkeen kuuluu vahvasti sosiaalinen media. Se tarjoaa kanavan keskustella kohderyhmäsi kanssa ja tuo brändisi askeleen lähemmäs kuluttajia. Sosiaalinen media toimii myös tehokkaana tukena kampanjoille ja muille markkinointitoimenpiteille.

Saatko viestilläsi kohderyhmän liikkeelle?

Sisällön tuotanto

Vaikka verkkosivut, uutiskirje tai asiakaslehti olisi laadukkaasti toteutetuissa raameissa, myös sisällön pitää olla kunnossa. Ihmiset kiinnostuvat, jos sisältö antaa heille lisäarvoa. Selektin vahvuus ja pitkä kokemus sisällöntuotannossa näkyy monissa eri alojen asiakaslehdissä ja muissa viestintäkanavissa. 

Tavoittaako viestisi venäläiset?

Kohderyhmänä venäläiset

Viestinnässä venäläisille ei riitä että viestin kääntää venäjän kielelle. Viestiin saa tehoa kun tuntee kulttuurin ja venäläisen ostokäyttäytymisen.

Erottuuko brändisi kilpailijoista?

Visuaalinen ilme

Laadukas visuaalinen ilme on yhtenäinen ja erottuva, se jää mieleen ja kertoo mistä brändissä on kyse. Visuaalinen ilme rakentaa haluttua mielikuvaa eri medioiden ehdoilla.

Onko brändisi viestintä hallittu, tavoitteeseen tähtäävä kokonaisuus?

Viestintä hallittuna kokonaisuutena

Kun viestintästrategia on hiottu ja tavoitteet kirkastettu, yksittäisten toimenpiteiden tekeminen on sen jälkeen helpompaa. Selekti auttaa sinua molemmissa; toimimme strategisena kumppanina viestintäkokonaisuutesi kehittämisessä, tai autamme yksittäisten markkinointitoimenpiteiden toteutuksessa.

Teemme töitä, jotta sinun brändisi menestyisi

Selekti on kumppani, joka ymmärtää liiketoimintaasi ja jonka kanssa on helppo asioida. Meiltä saat avuksesi pitkän kokemuksen ja nykyaikaisen näkemyksen viestintä- ja markkinointitarpeisiisi.

Ota yhteyttä

Jukka Leino

Jukka Leino
Toimitusjohtaja


020 718 9550
jukka.leino(at)selekti.fi

Ville Nurmi

Ville Nurmi
AD, digitaalinen media


020 718 9555
ville.nurmi(at)selekti.fi